Мой сайт
Форма входа
Категории раздела
Шпаргалки [42]
Книги [21]
Курсовые [18]
Рефераты [22]
Задачи [25]
Анализ публикаций [7]
Весник НБУ и прочие журналы [9]
Лекции [10]
Банки Украины (мультимедиа) [18]
Поиск
Наш опрос
Студентом какого курса вы являетесь?

Всего ответов: 215
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Воскресенье, 19.05.2024, 04:41
    Главная » Файлы » Шпаргалки

    Маркетинг
    [ · Скачать удаленно () ] 25.11.2010, 10:34

    1.Єдність та відмінність категорій "попит” і "потреба”

    Потреби - специфічний стан людини (групи людей чи суспіль­ства в цілому), який виникає внаслідок того, що:

    по-перше, люди - біологічні істоти;

    по-друге, вони є елементами суспільної системи;

    по-третє, вони взаємодіють з навколишнім середовищем (су­спільством, живою та неживою природою).

    Економічна теорія стверджує, що потреби мають передекономічний характер (походження), тобто підприємець може їх розпі­знавати чи стимулювати, але не створювати.

    А. Маслоу створив наступну класифікацію потреб:

    1)Первинні потреби: фізіологічні потреби та потреби в безпеці і захищеності

    2)Вторинні потреби: потреби в контактах, потреби в суспільному визнанні й отриманні соціального статусу, потреби в самореалізації

    Побажання (запити) - це потреби, які набрали специфічної конкретної форми відповідно до системи цінностей індивіда.

    Якщо потреби мають передекономічне походження, то по­бажання людей залежать від поведінки підприємців, тобто мо­жуть бути сформовані ними. Побажання можна трактувати як у вузькому (попит на конкретні товари й послуги), так і в широко­му сенсі цього слова. Так, наприклад, основними побажаннями промислових споживачів нині є термін поставки (її своєчасність), специфікація (відповідність поставленого асортименту замовле­ному), кількість та якість продукції, її цілість (збереження під час транспортування), розміщення (доставка в обумовлене місце), компетентність постачальників.

    Основними побажаннями кінцевих споживачів є спокій і без­пека, вирішення наявних проблем, зручність, можливість спілку­вання із продуцентом чи продавцем, партнерські стосунки з ним, якість, задоволення, гарантії тощо.

    Попит - це побажання споживача з урахуванням його ре­альної купівельної спроможності. По суті, саме з цим поняттям повсякденно має справу підприємець, розв'язуючи тактичні й оперативні маркетингові завдання.

    У зв'язку з цим треба знати, що існують такі види попиту:

    -негативний - покупець може, але не хоче купувати даний товар, оскільки ставиться до нього негативно;

    -нульовий - покупець може купити, але не купує даний то­ вар, оскільки ставиться до нього байдуже або й узагалі не знає про його існування;

    -спадний - обсяги закупівель товару безперервно зменшу­ ються;

    -непостійний (нерегулярний, сезонний) - обсяги закупівель товару коливаються протягом року;

    -латентний (що тільки зароджується) - існує у вигляді за­ питів або окремих покупок;

    -повноцінний - досить високий з погляду комерційних ви­год продавця;

    -оманливий - повноцінний протягом короткого часу, але такий, що не має перспектив у майбутньому;

    -ажіотажний - досить високий, але внаслідок штучно ство­рених обставин;

    небажаний (нераціональний) - це високий попит на това­ри, небажані з погляду етичних норм або соціальних стандартів суспільства;

    -повсякденний (перманентний) - сталі обсяги продажу за короткі проміжки часу (день, тиждень);

    -особливий - на унікальні товари;

    -інфляційний - на товари, які купуються з метою збере­ження вартості грошових заощаджень від інфляційного знеці­нення.

    Існує дев'яносто типів вимірювання попиту

    Категория: Шпаргалки | Добавил: Kneu2010
    Просмотров: 1432 | Загрузок: 417 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 1
    1 Гость  
    0
    А где сами шпоры?

    Имя *:
    Email *:
    Код *:

    Для добавления необходима авторизация
    Copyright MyCorp © 2024Используются технологии uCoz